torsdag den 29. september 2011

#DagensCitat - Inderst inde

"You don't have a soul. You are a soul. You have a body."
-C.S. Lewis

Jeg tror på disse ord! De er så sande, i hvert fald for mig :) Vi har alle forskellige trosretninger, og det er ligegyldigt hvad vi tror på, kun hvordan vi behandler hinanden! Jeg håber stadigvæk at du finder dette citat inspirerende, eller måske det gør at du tænke to gange over hvad livet egentlig handler om. Du er velkommen til at kommenter hvis du ønsker at diskutere det, jeg er åben for alle former for diskussioner:)

Håber i alle nyder jeres torsdag!! Jeg gør, i dag er mine brors fødselsdag, tillykke brormand:) Er så stolt af den mand du er blevet, jeg ved fremtiden har så meget godt i vente for dig. Vejret er så smuk, det sidste pust af sommer inden efteråret begynder, så rart. Hav en god eftermiddag folkens!:)

Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar