lørdag den 17. december 2011

#DagensCitat - Vælg din vej

Endnu et godt ordsprog og et vi til tider glemmer:



Nogle gange er det nemmere at vælge den nemme vej i stedet for den vej der rent faktisk vil lære os noget, få os til at gro og betale sig i sidste ende. Ikke at jeg dømmer folk der gør, jeg gør det også nogle gange:) Jeg tror det er blevet en vane for de fleste mennesker. At vælge den nemme vej, fordi vi kan have frygt for hvad der vil møde os i det ukendte. Eller måske at vi ikke føler vi har tid eller energi til at se det i øjnene. Men nogle gange vælger jeg at tage de vanskelige vej, og hver gang jeg får noget ud af det der overskygger alle de kampe og hjertekvaler jeg oplever. Min hjerne og mit hjerte har det bare med at glemme det hver gang jeg står over for "den ukendte vej" :) Men jeg bliver bedre, og jeg håber at i alle vil vælge det ukendte når i står overfor det, og vælge den vej som i inderst inden kender men bare ikke har lyst til at tage :)

Ha en fantastisk weekend :)

Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar