mandag den 30. januar 2012

Nyt år, nye muligheder.

Selvom Januar næsten er omme vil jeg stadig tillade mig at lave et standard "året der gik" indlæg. Tiden fløj afsted, og pludselig var 2011 væk, og sikke et år det var. Masser af gode ting skete for mig i 2011, ting jeg voksede af som menneske, og også ting jeg gerne ville have været foruden. Alt i alt, et år jeg både har elsket og nogen gange brudt mig mindre om, men mest af alt været taknemmelig for. Et lærerigt år, det er vist det ord jeg leder efter :)

1, januar sidste år kørte jeg i bilen hjem fra København med to af mine veninder, og der blev både snakket om året der var gået, men også hvad vi forventede af 2011. Og der var mange ting jeg aldrig ville have troet jeg skulle opleve og indse. Det er jeg taknemmelig for. Selv de negative ting har lært mig noget, selvom man heller ville have været for uden oplevelsen til at starte med. Men jeg tror på at det der ikke slår dig ihjel gør dig stærkere, og det må man sige jeg har indset det her foregående år.

2011 var året hvor:

..hvor Danmark fik VM sølv i Herre håndbold.

..hvor jeg fik en masse nye og fantastiske venner jeg er evig taknemmelige for. Nu hænger i på mig ;)

..hvor jeg lærte en masse om mig selv og begyndte på et nyt kapitel.

..min kusine vandt over kræften! Er så glad og lykkelig for det. Hun er ikke kun en kusine men en af mine nærmeste veninder. Samtidig sluttede året af med at hun blev gravid, så smukt.

..hvor min veninde holdte polterabend, blev gift OG fik en lille datter! Vildt år, og er så glad på hendes vegne :) Bella bliver forkælet for vildt af mig!

..hvor jeg fik flere gode minder med min anden kusine og bedste veninde (tvillinger som vi kaldte os selv da vi var små). Hun sluttede også året af med at trodse oddsene og blive gravid, fantastisk!

..hvor Norge mindede os alle om, at kærlighed er stærkere end had! Fantastiske mennesker, de inspirere hver dag.

..jeg fuldførte min Movie-liste"!! :D Fik set alle de film i biografen jeg havde planlagt. (mindre ting, men stadig meget vigtigt).

..hvor jeg igen blev bekræftet i at jeg har jordens dejligste familie. Kærlighed, sammenhold, medfølelse, tolerance, latter, sjov og meget mere, det er alt sammen noget vi deler, så fantastisk.

..hvor min mor og paps havde kobberbryllup! Tiden flyver.. Elsker jer så højt.

..hvor jeg fik startet op på det frivillige arbejde jeg hele tiden havde ønsket mig at komme i gang med!! Nu giver jeg ikke slip :)

..2011 var et år jeg aldrig glemmer, lige som så mange andre. Et år jeg er evigt taknemmelig for med alt det gav mig og lærte mig.

2011 blev er vildt år, hvor mange ting skete jeg aldrig havde troet ville ske. Der er så meget, kan slet ikke skrive om alt, så har sammensat et par collager med billeder. Et billede siger mere end tusind ord, eller det siger man :)


 Elsker naturen, og 2011 var et år fyldt med mange smukke ture i skoven.

 Det er ikke kun mennesker der kan berige et liv, har mange herlig dyr omkring mig der går dagen lidt sjovere og dejligere.

Sommeren 2011 var herlig på mange måder. Masser af minder jeg aldrig glemmer.

Julen og nytår blev fantastisk som altid. Har den bedste familie, elsker dem!

 Man skal huske de små glæder, så dem har jeg samlet et par af.

Jeg er taknemmelig for 2011, både for det gode og dårlige, og jeg glæder mig til at se hvad 2012 vil byde mig. Håber i alle også kan se på det gode fra 2011 og tage det med i 2012. Samt at det dårlige giver jeg lysten til at kæmpe for at gøre det bedre i 2012, vend nederlag til sejr.

Godt nytår!

Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar