torsdag den 25. august 2011

Dagens Citat (#DagensCitat)

Jeg elsker at finde citater eller digte, der inspirerer mig, hjælper mig eller jeg finder smukke i deres enkelhed. Så derfor har jeg brugt min twitter-konto til at sende et daglig citat (ved daglig mener jeg når jeg husker det;)). Så nu, da at jeg har besluttet mig at starte denne blog, kunne jeg lige så godt sprede dem her også, måske du kan bruge deres skønhed og inspiration i dit eget liv, måske ikke.

På Twitter bruges #  foran et ord/sætning for at alle kan finde det emne du snakker om, eller flere kan skrive om emnet og du kan se deres meninger. Derfor vil jeg gøre det samme her. #DagensCitat (på engelsk #QOTD = Quote Of The Day), efterfulgt af hvad citat, digt osv. som jeg på en eller anden måde er snublet over på eller har kendt i lang tid:)

Håber du vil nyde dem :D

Xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar