mandag den 25. juni 2012

#DagensCitat - Glæde

Længe siden. Det har været alt for længe siden mit sidste indlæg. Sorry. 2012 har været et travlt år indtil nu, men også helt fantastisk. Indtil videre sparker det 2011 i røven ;)

Ikke desto mindre vil jeg forsøge at blogge mere, og jeg vil starte med et lille indlæg, et lille citat :)

"Lykke er evnen til at genkende den."
-Carolyn Wells

Hidtil har 2012 har været et år fyldt med glæde i mit liv, og jeg håber på at dele noget af det med dig. Jeg håber, at du ved du har magten til at skabe din egen lykke, du styrer dit liv, og du kan få det til at ske. Der er lettere sagt end gjort nogle gange, men bare prøv at huske disse ord på en regnvejrsdag. Find lykken i noget omkring dig. Om det er at se et gammelt par gå hånd i hånd mens de ser lige så forelskede ud som de gjorde da de mødte hinanden, eller et barn der finder glæder i noget simpelt og uskyldigt. Skønheden i himlen, eller en blomst, eller en sten. Åben dine øjne for de små ting, fordi nogle gange er det de små ting, der giver os den største glæde i dårlige tider.

Jeg håber i alle prøver at kigge efter de små ting. Nogle gange er et smil er alt der skal til for at gøre en dag god for en anden. Smil til nogen denne mandag mindst 10 mennesker du ikke kender, og se hvordan det smil breder sig som ild i tørt hø :) Gør nogen glade denne mandag! Og måske vil denne person ende med at gøre det samme. Tænk hvor meget lykke du kan sprede morgen, og gør det! :)

Hav en fantastisk uge!

<3 Christina


 Et af livets skønheder, en solnedgang ved havnen hvor jeg bor. Så smukt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar