tirsdag den 4. oktober 2011

#DagensCitat - Smil :)

"Hver gang du smiler til nogen, er det en handling af kærlighed, en gave til denne person, en smuk ting."
 -Mother Teresa

Der er intet mere at lindrende og sjovere end at smile! Et smil kan få dine problemer til at forsvinde, et smil tænde et lys i mørket, et smil varmer hjertet, og et smil bringer fred i sindet. Og hvad koster det? INTET! Jeg smiler så meget at jeg tror ​​jeg får rynker for tidligt, men jeg er ligeglad, det er den bedste egenskab vi har som mennesker! Og det spredes så let, så giv nogen du ikke kender et smil i dag. Smile til nogen du møder på gaden, smil til pigen/drengen bag ved kasseapparatet i butikken eller smile til jeres kollegaer, venner, familie ellers kæreste. Måske et smil er alt en person har brug for at redde deres dag, for at det føles lettere, mere udholdeligt. Jeg er helt vild med dette citat, og jeg prøver at få det bedste ud af det hver dag:)

Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar